I'm broken you can't fix it

På lunchen drog jag, Amanda, Yvonne, Malin och Tina till MAX och åt. Det var gott men ganska ovärt i efterhand, hehe. På svenskan skulle vi skriva klart våra mumingrejer. Ingen dator i datorsalen tyckte om mig så jag fick sitta i biblioteket. Jag lämnade in en halv A4 och hon tycker jag ska skriva mer om en egen erfarenhet av någon som blivit mobbad när jag själv har talat ut till henne?!?! Hon borde läst innan hon sa nåt, den kanske var asbra även om den var kort. Efter skolan gick jag på stan med Denise. Hittade en mössa tillslut men den köpte jag inte. När jag skulle köpa leggings på h&m så funkade det inte. Tydligen hade jag 10 kronor kvar. Så nu är jag pank i en månad, fast det förtjänar jag. Min dag var alltså ganska dålig jämfört med i vanliga fall.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0