white trash

Idag hade vi idrott. Då skulle vi göra det jag har fruktat, jogga utomhus. Vi skulle jogga samma runda i 20 minuter. Jag joggade ett halvt varv sen gick jag ett och ett halvt tror jag. Det var våran första och sista utelektion denna termin. Efter idrotten väntade jag på Denise, sen gick vi till tågrälsen och väntade på att tåget skulle köra över oss. Jag blev så smutsig om händerna så när vi var klara vid tåget tvättade jag händerna i fontänen sen gick i ner på stan. Där köpte vi choklad och blev nästan uppätna av hundar. Vi såg även mycket trevligt och lite mindre trevligt folk. När jag skulle hem råkade Astrid och Martin i min klass åka samma buss som mig, mycket trevligt.


Kommentarer
Postat av: amanda

WOHO! No more ute idrott!!!! :D

2010-09-12 @ 14:17:43
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0