jätteintressant inlägg!

Förspv mig med två timmar idag, haha. Men det gjorde inte så mycket, är ensam hemma så ingen stör mig. Drömde en ganska rolig dröm. Typ att nåt ställe på Boland var ett skräckfilmsrum/omklädningsrum. Så där var jag och denise för att hänga upp min blöta BH och när jag gick runt där utan någon på mig öppnades dörren flera gånger, haha. Lite senare kom en snubbe och pratade med oss om något, och lite då och då kom ett jätteläskigt monster förbi fast vi blev inte rädda. Innan den drömmen drömde jag en lite roligare dröm, men den har jag glömt bort. Undra om drömmen hade något att göra med att klas och hans kompisar var på studentskiva igår med trollface maskar på sig. Nu måste jag skynda mig, har precis dushat av en mystisk anledning. jag ska ju ändå dusha eter idrotten och ikväll? Ibland förstår jag mig inte på mig själv. 45 minuter kvar, haha!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0