påsklov


Som ni ser fnns några dagar lediga. Alla förutom helgen faktiskt.

Måste även nämna valborg, har några förslag men får absolut inte vara hemma. Mamma har typ kastat ut mig, det kommer nämligen vara helt tomt här. Helst ska jag lämna huset nnan klockan åtta på morgonen. Någon som är villig att ta emot mig då? Behöver absolut inte vara med samma männsiska hela dagen. Vill gärna träffa många! Det är ett förslag jag dras tll lite extra mycket, men det säger jag nte här! Människan brukar tydlgen inte fira valborg. Knas. Detta är mest riktat till en människa som jag pratade om valborg med för några veckor sen. Måste se till så att ingen är ensam innan jag bestämmer mig.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0