We're not the fortunate ones

Slog rekord imorse! Vaknade halv nio, åt frukost i en halvtimme, duchade i en kvart och fixade resten på en halvtimme. Fast håret fick torka i solen, haha. När jag kom till skolan kollade vi på en teater om Dag Hammarsköld. Bra att Klas förhörde mig här om dan om viktiga människor, haha. Eftersom matten började tio minuter efter åt vi lunch en halvtimme och hade en kort mattelektion. På historian lyssnade vi bara på läraren och fick sluta tidigare, samma sak på tyskan typ. Fast jag var tvungen att gå till Amandas klassrum, hämta min jacka i skåpet, gå tillbaka och prata med Amanda och sen gå tillbaka för att gå till bussen. Tog faktiskt 13 för att göra en viktig sak som fick mig att inse att jag är fattig. Men folk är skylldig mig lite pengar och jag ska lämna tillbaka en dag innan skolan imorn, sammanlagt blir det 317 kronor. Så egentligen är jag ganska rik.

Grattis på födelsedagen MMM..mamma!!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0