she blew my mind

Köpte ingenting på stan. Provade dock massvis med tjocktröjor, åh vad jag hoppas att de fnns kvar när jag får pengar. För ett tag sen var jag, Klas och mamma ute och fixade våra cyklar. Träffade även skejtarna jag pratade om igår, och det var precis som jag trodde.. DET VAR MINA OCH DENSE KOMPISAR FRÅN UNGDOMSGRUPPEN, ÅÅH! Så söta dom blivit. Tur att jag såg en lite äldre skejtare oxå. När cyklarna var klara skulle Klas lära mig cykla. Eftersom cykeln fortfarande var trasig då så cyklade jag snett och nu tror säkert alla att jag inte kan cykla. Fast det kanske jag inte kan egentligen, hehehe.


Kommentarer
Postat av: Karro^^

Hej, gud vad söt du är! :)

Jag älskar din blogg, den är jätte fin ^^

2011-04-22 @ 19:56:04
URL: http://laadyygaga.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0