bra planering asså

Här hemma är allt jag hör pussljud från fyra olika människor och kommer antagligen höra det från två till om jag gör nåt idag. Jag vill verkligen ner på stan istället för att sitta hemma och säga "nämen jag hade det jättemysigt ensam hemma där jag kunde se alla glada människor som skulle ner på stan från köksfönstret". Men det är jobbigt att duscha och sånt när jag vet att dom andra människorna har mer bråttom än mig, och när jag vet att det kommer flera andra snart. Så jag går upp när jag fått klartecken från Gud och när dom andra har begett sig. Funderar föresten på att sitta hemma tills det slutat regna.
Jag ska se förvirrad ut. Inte som en asiatisk katt.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0