when you call my name

Åkte somsagt tidigt till skolan för att plugga, hoppade tillochmed över extramatten för att göra klart allt. På riktiga matten började vi med statistik, det absolut roligaste man kan göra inom matte. Till lunch blev det världens godaste fil. Jag borde bli filkung asså. Efter lunchen var det då dagt för redovnisning, så sjukt skönt att ha det överstökat! Egentligen ska jag ju vara med Denise nu och träna om några timmar men som jag skrev tidigare så fick jag ett sms av Denise. Hon har feber så det blev ingen träning. Istället gick jag till röda korset efter skolan och efter det gick jag till media markt och väntade på mamma.

usch vad trött jag ser ut.. och var.. skulle mest ta kort på tröjan, vet inte om den var fin,

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0