I've been around that track

Känns som om jag har suttit vid datorn hela dagen. Innan skolan, på första håltimmen, på svenskan och nu. Sjukt tråkigt det är egentligen. Under den andra håltimmen åkte jag och Amanda till mAX. När vi väntade på bussen satt vi och funderade på vart några andra skulle.. Finns ju mycket i boländerna ju, haha! Typ IKEA, eller tyyyyyyp biltema. eller tyyyyyyp city gross, eller tyyyyyp dendär fyrkanden som är som bauhaus. Innan vi åkte tillbaka till skolan släppte jag lös Amanda på Röda kosret. Eller rädda barnen som Amanda trodde det var, haha! Efter skolan skulle jag hem. Innan jag och Amanda skildes åt cyklade jag lite på Blixtelina! Synd bara att jag cyklar som en kratta.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0