i know what i want

Åh vilken underbar dag! Förutom att filen var så sjukt äcklig. Fast jag köpte en bagett till historian så det gjorde inget! På lunchrasten spelade jag, Amanda, Clara, Martina, Astrid och Freja kort. Jag förlorade typ hela tiden i bubbel men ägde på sjuan. På tyskan pratade vi om bloggar och resor, ganska kul faktiskt. När jag kom hem efter att ha blåst iväg lite kollade Klas hur allmänbildad jag var. Så nu är jag snäppet smartare! När vi ätit mat gick jag, Klas och mamma och köpte godis. Känns som att det är fredag nu, haha.

Asså älskar att mina ögon är alldeles röda. haha..

Kommentarer
Postat av: AMANDA! :DDD

BUBBLAN HETER DET! :P

2011-04-07 @ 22:09:22
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/
Postat av: AMANDA

haha ja! Jag trodde du menade blugg blubb först! och btw så antar jag att du hade rätt det där med bloggstatistiken,... hehe sorry <3

2011-04-07 @ 22:21:10
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0