flickan med luggen

Hade bara två lektioner idag, samhäll och svenska. På samhällskunskapen hämtade vi blandannat böcker i bokförrådet så min ryggsäck var aptung, huhu. När skolan slutade och jag skulle ta bussen hem var det en skum snubbe som pratade med mig igår där så jag tog bussen efter, men det var typ ödet. SNYGGA KILLEN PÅ BUSSEN ÅKTE! Han inte sett honom på hur länge som helst, han hade skaffat keps! Egentligen är han inte så snygg, men ingen har sett honom så jag säger att han är det. När jag kom hem gick jag ut på skogspromenad, jag har nämligen bestämt att ta ett kort på mig om dagen men Amanda hade inte tid och mamma handlade men allt gick fel typ, dom blev suddiga, folk gick förbi, skejtare var i rampen och jag gick vilse. Men jag följde ljudet av skateboards och skejtarnas röster sen kom mamma.



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0