"hello kitty hon gillar mig"

Har stått på Fyrispark i regnet idag. Trodde det skulle bli svårt att ta farväl av gamla leksaker men ack så lycklig man blev när man sålde det vidare till alla apsöta ungar. Några tanter köpte dessutom Hannas gamla lackkläder, sexy sexy! Jag är nog världens bästa försäljare. Köpte fika för tio kronor när det egentligen kostade 20. Fast det berodde på att ungen räknade fel. Precis innan vi åkte köpte jag en skateboard jag spanat in, 90 kronor! Gjorde en nästan liten pojke mycket lycklig tror jag.





Kommentarer
Postat av: frida

Hallå jag var ju där idag! Varför såg jag dig inte?!

2011-08-07 @ 16:14:29
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0