I would be your girl

Var på ett härligt spinningpass med mamma nyss. Tror att tisdagar ska bli min spinningdag! Trots att det var ett intensivpass och en vikarie som körde medelpass som var jobbigare än ett intensivpass enligt mamma så var det kul! Nu har jag ett dilemma, antingen ska jag plugga, pyssla, spela gitarr eller kolla på Twilight. Det lutar mot det sista, hoho!

Min mattelärare tyckte föresten att det var konstigt att jag inte sett den senaste filmen än eftersom han hade sätt den! Antar att våran engelskalärare tvingade med honom, haha. Men jag har läst böckerna så jag var bättre än han.

Jag och min boyfriend i fredags. Jag står bakom majsgrejen asså, så himla lurigt! När dom kastade bollen satt jag där och tog den och dom blev jätteförvirrade, hihihihi! Asså Taylor är min pojkvän, inte den andra snubben. Det är pappa.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0