It's like I checked into rehab And baby, you're my disease

Under våran första håltimme satt jag och Amanda i biblioteket och slog varandra, det var jätteroligt. På matten fick vi tillbaka provet. Jag fick hälften av de jag brukar få och Amanda fick tre gånger mer än mig, hehe. När matten var slut stod vi och skrattade tills några snubbar kom och härmade mitt skratt. Jag som trodde jag skulle slippa det på gymnasiet, buhu. Istället för att äta lunch i skolan åkte vi till Boländerna och åt på DAX. Vi var dom enda tjejerna och dom enda under 30 där, haha. Innan vi åkte tillbaka till skolan skuttade vi runt inne på Coop. När vi sedan skulle ha svenska hade Denise keps klass ockuperat datorsalen så det var apvarmt där och jag vågade inte sitta bredvid en snygg kille och skriva på min novell så vi fick åka hem, fast påvägen till skåpet var det en snubbe som puttade oss så jag nästan slog huvudet i trappan, det var lite kul, hehe.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0