everytime I close my eyes

Jag vet att det låter jättekonstigt att jag säger detta, men det är faktiskt kul att städa. När man kollar på det stökiga golvet känner man sig inte jättetaggad kanske, men när man väl står där med en dammsugare och hög musik på så känner jag att jag skulle kunna göra det varje dag. Om jag fick betalt asså. Jättehög lön. I wanna be a billionaire so fucking bad. Nu ska jag ta och äta nåt, hade helt glömt att man måste göra det oxå.


Bjuder på en film där jag sjunger, dansar och städar på samma gång. Hela filmen var sammanlagt 40 minuter men jag kortade ner den till 2. Kolla helst inte på den, hehe.
Hahahahaha snart kommer det slå mig att jag lagt upp en video när jag sjunger på internet. Fyfan. Måste bara nämna att jag inte sjunger ett dugg bra men att jag ofta spelar in när jag sjunger och är därför väldigt van att se sånna videos.  Tackochhej.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0