why can't we just stay together

I januari var jag helt förkrossad över min trasiga sko, men bet ihop och målade lite med nagellack så det blev fint igen. Men idag när jag väntade på bussen till IKEA såg jag att den var trasig igen! Tycker så synd om mig själv, det borde ni oxå göra. Kul att det bara är ena skon som hatar mig oxå, huhu. Nu ska jag göra klart min svenska novell, jag gillar att jag skrev lite på den i skolan och sen glömde skicka den till min mail.

Som ni kanske ser ser ni ju inte att skon är trasig. Men det gröna hjärtat är borta iallafall.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag glömde också skicka min text till min mail så jag fick börja om på det jag skrev i skolan :(

2011-02-15 @ 22:37:04
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0