Don't Stand So Close To Me

Jag har skrattat bort allt idag känns det som, typ som när vi gick ut från matsalen så halkade jag. Jättekul att dom som satt i matsalen kunde se det och att den bunt snygga snubbar passerade lite senare. På engelskan skulle jag ha redovisning men jag glömde sakerna hemma så istället kollade jag på ryska pinocchio med Denise och co. När dom andra var klara med redovisningen hade vi svenska. Jag och Amanda råkade sätta oss bredvid våran lärare, haha! Hon är lite knasig ibland. När vi sen slutade var jag på stan med Denise och Emil ett tag, köpte dock ingenting. Nu ska jag kolla i skolkatalogen och killsortera, ett nytt ord jag lärde mig idag på naturkunskapen. 

Imorse var jag glad och hel iallafall, hehe.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0