before you can beat me you got to learn how to see me

Början av dagen spenderades framför hannas dator och sims. Jag fick även en pojkvän, hihi. Lite senare gick jag ut på första gången sen lördags?! Jaja, åkte iallafall till friskis och svettis där jag väntade på mamma. Klockan sju var det sen dags för flexxxxx. Jag hade ingen aning om att det var så jobbigt, haha. Nästa gång ska jag ha uppsatt så jag ser något. Och ja, nästa gång. Det blir fler gånger, jag har faktiskt lovat Hanna att jag ska följa med henne på spinning. När det var slut så tog vi bussen hem. Fast först satte vi oss på tvåan som vi trodde var sjuan. Så jag kom hem en halvtimme efter att Glee börjat, huhu. Fast träning kanske går före Glee? Nääää, nu skojade jag.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0