I don't really like my flow

Imorse hade jag min efterlängtade engelskaredovisning. Det kunde inte gått sämre, insåg typ hur tråkig jag var som inte har en enda hobby eller nåt. Efter matten gick jag och pratade med vaktmästaren och nyckeltanten, men ingen hade min nyckel. Skulle gått till receptionen men glömde det, hehe.  På historian fick vi bolandaffischer att sätta upp där man ville. Jag var duktig_chey_94 och tog tre! Plus poäng till mig hoppas jag. Efter det slutade jag eftersom tyskan var inställd, så jag gick till Röda Korset och efter det tog jag den gamla goda vägen till bussen. Då råkade jag träffa en snubbe som frågade om vägen, jag och Amanda träffade även honom i höstas, haha. Älskar sånna ibland.


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: VA KUL HEHEH.... men jag är som vanligt inte ledig iallafall :((( har helgrep hela jäkla helgen

2011-02-03 @ 21:44:29
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0