Wouldn't it be nice

Åh vad trött jag är. Åkte ner på stan runt halv sex för att åka till Gåvsta, men missade bussen så jag och Denise gick runt på marknaden innan den stängde. När vi väl kom fram till Gåvsta skulle typ alla åka hem, men under den halvtimmen vi var där hann jag träffa de trevliga lärarna Anders, Andreas och Åsa. Spelade även nästan sims och träffade Frida litegrann. Saknar Gåvsta apmycket, hehe. När alla tillslut åkt hem gick jag i mörkret till macken och väntade på bussen ytterligare en halvtimme. 

Föresten vet jag äntligen vilken låt jag haft på huvudet till och från flera veckor och varför, den var med i 50 first dates som var på tv förut. Förstår inte hur man kommer ihåg det, men nu behöver jag inte tänka på det längre. Tack Denise!

Föresten igen, jag är den mest allmänbildade jag känner! Om jag bara kände Denise och Frida asså, vi pratade nämligen om vad musk betydde. Frida trodde att det var en krydda, Denise att det var en nöt och den smartaste av dom smarta en doft. Nu måste jag bara ta reda på varför jag tänkte på det ordet, hörde det typ förra veckan eller nåt..


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0