Faller jag nu går jag sönder

Dummadummadumma comhem som inte låter mig ha kvar MTV utan gör så att jag ska få TV11 där jag kan se blandannat Big Brother, tjoho! Vad ska jag nu ta mig till? Kommer jag verkligen stå ut? Dessutom står det att MTV ska frivisas från den 15 Januari till sommaren, men jag fattar ju inte vad det betyder. Åh vilka jobbiga saker man går handskas med ibland. Hatar tvapparater, dom är inte bra till nåt. Med detta sagt säger jag godnatt och lägger upp ännu en gruppbild från fotograferingen. Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Haakonrebecca

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-09-21 @ 10:17:26
URL: http://haakonrebecca.blogbow.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0