We are who we are

Trots att detta var typ den enda fredagen jag faktiskt kunde ta sovmorgon gick jag upp runt sex för att kolla på tv. När klockan sen blivit typ elva åkte jag ner på stan för att träffa Amanda lite snabbt. Jag hann se att mina kläder som ännu inte är mina fortfarande finns kvar i affären och snart i min garderob. När vi var klara åkte vi till skolan och hade idrott, först uppvärmning och sen hinderbana. Det var faktiskt roligt. Innan vi skulle ha samhäll satte jag mig med Martina och Astrid och väntade på deras toasts eftersom jag inte vågade gå upp i biblioteket ensam, haha. Nu ska jag packa lite till imorn, sen beger jag mig till Denisebebis så jag slipper gå upp klockan sju imorn. Skepp och hoj!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0