Alright, everything is alright

Imorse på tyskan fick jag reda på att vi hade halvstudiedag och slutade runt lunch. Så jag tackar my lovely tyskakamrater för den informationen som jag inte hade nån aning om. På håltimmen pluggade jag och Amanda och efter matten åkte vi ner på stan och åt på McDonalds och spanade in emos. Sen gick vi runt lite och jag provade min drömkofta som inte var så skön att drömma i. Den kliade alldeles för mycket. Istället köpte jag en kjol och en annan kofta. När jag sen väntade på bussen var det några som visade hur man utförde första hjälpen grej. Det var lite småtrevligt och småcoolt, hehe.

Borde få nåt pris över att jag visar magen offentligt såhär.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0