I’ve only got 4 minutes

Jag överlevde hela dagen ensam! Fast så ensam var jag inte direkt. På idrotten spelade vi innebandy. Några omklädningsrum var trasiga eller nåt så om jag hade lust kunde jag kolla på när en fordonklass eller nåt bytte om eftersom dom inte hade någon dörr. Men istället fick jag nästan ett stort innebandymål över mig när jag spelade, haha. På samhällskunskapen kollade jag på när Diana skrev "bästa läraren någonsin" på en bild på Helena. När vi slutade gick jag ner på stan och träffade mamma som skulle köpa nya glasögon, sen gick vi in på systembolaget nästan samtidigt som Stefan Hanna. Vågade tyvärr inte ta en idolbild. När jag satt och väntade på mamma försökte en jättegullig bebis ge mig sin mössa, sen kom en alkis som oxå ville ha mössan.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0