I can see you ain’t lonely

Började läsa Kort kjol igårkväll. Kul att inse att man redan läst den efter en sida. Så antingen läser jag den igen, eller så byter jag till den andra boken som det förövrigt är mycket möjligt att jag har hemma redan. Snart ska jag väl bge mig till skolan alldeles ensam. Amanda ska nämligen inte gå på en enda lektion. Hur jag överlever detta återstår att se. Dessutom drömde jag en nästan mardröm om folk på Boland. 

Eller det var typ att jag var ensam och skulle på toa i skolan, och så fanns det typ dusch och allt på den toan så jag tänkte ta en spegelbild med min mobil sen ser jag att det står någon bakom mig så vi börjar prata lite men jag är så jäkla trött så jag hör knappt vad hon säger. Sen helt plötsligt är det nån snubbes rum och han har typ pokémon saker lite här och var. Lite senare kommer några killar in och börjar laga mat där inne, och så säger en kille att jag ska ge honom fjorton kronor, så jag antog att jag var skyldig honom det, men när jag gett honom det så försöker han typ råna mig och jag är för svag för att slå honom. Dessutom vet jag vem tjejen och killen är. Eller iallafall vilka dom såg ut som.



Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0