Not only you and me

Hej! Mitt namn är Frida och jag går samhällsprogrammet på Bolandskolan. Jag är en ointressant, utseendefixerad och tystlåten fjortis som inte kan färga håret rosa bara för att jag går just i SP10A. Man lär sig något nytt varje dag och just idag har jag lärt mig det. Vi hade en slags dilemmadag då vi diskuterade skillnaden mellan samhällselever, spetselever, esteter och fordonselever. Det var egentligen ganska kul om jag inte skulle tagit illa upp när dom sa "ointressant och fjortis" angående sameleverna. Annars har väl dagen flutit på som vanligt; samma skolmat, samma snygga killar, samma element och samma kläder som Amanda. Eller kanske inte samma kläder, men nästan lika. Lite småhäftigt att vi båda hade rosarandigt samma dag.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0