Jag kommer göra dig besviken

Drömde om en av de snyggaste killarna på skolan inatt. Vi hade typ naturkunskap tillsammans (jag var den enda i min klass som hade det och då var det med deras klass, hehe) och hans kompis tyckte om mig så han skrev små meddelanden på ÖB kvitton till mig men jag visste aldrig vad jag skulle svara. Innan jag vaknade pratade jag då med den snygga killen om killen som gillade mig (han var oxå snygg, men det har inget med saken att göra) och så insåg jag att det enda jag hade antecknat på naturkunskapen var runda ringar och fyrkanter som jag hade ritat när jag funderade på vad jag skulle svara på hans kvitton. Jätteintressant information förstår jag att detta är.

Idag ska jag  nog städa rummet och sortera skolpapper. Ska även om jag orkar fixa lite småsaker med bloggen. Eller så gör jag det imorn. Egentligen vill jag gå på musikdirekt men det går inte. Eller alltså jag har ju pengar och allt men det är inte musikdirekt på riktigt utan Denise. Så jag får vänta tills länsfinalen, men det klarar jag.

Alla artister från lördags och söndags i samma bild.

Kommentarer
Postat av: Denisen

aw vad rart av dig :')

Du vi borde beställa redan nu! Så vi får lika grymma platser som förra året 8D

2011-01-29 @ 17:21:38
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0