Boy I am getting so mad

Idag har jag hunnit med ångest, matlagning och lite lycka. Får nämligen pengar imorn. Så jag planerar att gå på stan för att köpa nödvändigheter typ hela veckan (skulle gjort det även utan pengar, det är k-r-i-s) och på fredag lämnar jag landet. Iallafall staden. Lite senare ikväll måste jag flytta sängen för att dom ska kolla elementen eller nåt imorn, sicken tur att jag ska på möte och inte planerar att komma hem innan det. Hatar att vara hemma när byggare eller liknande är här. Hehe, kom på att det skulle bli jobbigt om jag skulle bli tillsammans med en byggelev nu. Fast det kommer ju aldrig att hända. 

Jag upplevde nämligen min framid när jag lagade mat. Om 20 år står jag i en rosa mjukisdress och tjurar framför spisen, sen sitter jag och äter samma gamla mat i min ensamhet varje dag. Och antingen med 10 ungar från olika pappor eller ingen unge alls eftersom ingen vill ha mig och min bearnaisesås. Känner mig riktigt positiv idag.



Påminnelse till moiself: Gå in på Lindex, Cubus, Carlings, Stadium, H&M, ur&penn, Skank. (Reareareareatjocktröjareakollapunktsluuuuut)

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0