you are the only exception

Har gjort ungefär ingenting av det jag skulle idag. Oups. Jaja, just nu sitter jag och kollar på Grönalunds hemsida och såg att det ska komma en ny bergochdalbana (trodde att det hette bergochdagbana, men nejnej tydligen inte). Jag är fortfarande yr efter att ha kollat på filmen men känner att jag nästan skulle kunna åka den. Men bara kanske. Dessutom ska dom göra Blåtåget läskigare. Chansen att jag åker den igen är alltså ganska liten. Egentligen skulle jag bara kolla vilka som skulle uppträda där så jag kunde se att tillexempel denna man ska uppträda. Fast det är ju nio månader kvar.

Jetefin mösa och örhengen och fletor och läpar osv. Och gube i bakrundän. Hihi.

Kommentarer
Postat av: amanda

14tis!! :'O

2011-01-30 @ 13:08:25
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0