hemma från huvudstaden

Tog en tripp till Stockholm där jag träffade Anna idag! Innan vi fann varandra fick jag en tidning av dagens snyggaste kille, eller egentligen tog jag den eftersom han var så dålig på att dela ut. Lite senare kom jag på att dom kanske inte alls var gratis, hur många snygga killar delar ut gratistidningar liksom? Dessutom sa han något till mig men jag lyssnade på musik så jag svarade bara att jag ville ha en tidning. Jaja, dagen med Annispannis var skoj! Tänkte hålla i pengarna men efter den dyra lunchen råkade jag köpa strumpor för 365 kronor. Ajsing bajsing säger plånboken, jag som ville ha ett par till från gina tricot plus den fina tröjan på bikbok! Men det får vänta, likaså allting annat.


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: hahah vad bra att det glädjer någon! :'D

2011-06-18 @ 23:49:50
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0