ifall inte nån sätter fart

Bara för att Frida kommenterade att jag skulle blogga tänker jag göra det, hade nästan glömt bort att jag hade en blogg. Imorse åkte jag och mamma ner på stan och fikade vid ån. Där träffade vi en handikappad anka, jättesöt! Fast dom andra ankorna åt upp dens muffin, huhu. Lite senare köpte vi pizza och jag gjorde ingenting, skulle plugga men en sida av mitt svenskaarbete har gått sönder eller vad man ska kalla det så jag sov istället. Är så himla trött hela tiden men har typ fem uppgifter att göra, och matteprov som jag inte kommer klara av. Fyra dagar kvar i skolan, HATAR DET. Kommer dö om jag får IG i något. Känner på mig att matten, historian, naturkunskapen, bilden och svenskan går åt skogen. Kanske samhällskunskapen oxå, vad hände med mina sex VG egentligen?


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0