looking forward to the weekend

Började köa runt tio och kom in kvart i ett, ändå kom vi längre fram än förra året då vi började köa runt sju eller åtta. I kön träffade vi blandannat John och Sara. SARA LIKSOM? Blev helt chockad när hon var där, men det var trevligt. När vi kom in åt vi på BK och gick in på BR. Annars kollade vi på den aproliga invigningen och shoppade! Funderar på att köpa massa med hårfärg imorn, bra att ha liksom. Runt klockan sex blev vi rastlösa så vi åkte hem, det första jag gjorde hemma var att slänga av mig kläderna och sätta på mig mjukisbyxor. Imorn blir det lite sovmorgon, najs! Får jag nämna att jag såg massa snygga killar? Ja, det får jag nog. Råkade vinka lite till en dessutom, när jag vinkade till en annan. Nog om det, imorn blir det mer pepp! 


Kommentarer
Postat av: Vira

sv: Oh frääänt :D jag vill se hur håret blir sen!

2011-06-05 @ 10:37:32
URL: http://kandylandy.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0