us against the world

Jag är så jäkla trött på livet. Efter skolan när jag kommer hem sitter jag vid datorn eller sover, hur tråkigt som helst. Om två dagar är det sommarlov. På två dagar ska jag hinna göra två matteprov, en bildanalys, en bokredovisning, en naturkunskapsuppgift och antagligen något mer. Svenskafördjupningen är nästan klar, efter sisådär hundra veckor. Snart drar jag till skolan och hoppas på noll inställda lektioner så jag får jobba lite. Är totalt otaggad på allt och vill som vanligt inte ha sommarlov, har ju ingenting att göra på sommarlovet. Kunde lika gärna anmält mig till sommarskola så har jag något att sysselsätta mig med. Hatar allt just nu, ville bara säga det. Ha en trevlig skitonsdag.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0