Make me move like a freak

Klas har tagit studenten, fyfan vad han är bra!! Själv har jag stått utanför TBS med världens bästa familj, vinkat till flak, varit på Upplands museet och ätit på domtrappkällaren. Farmor, farfar och pappa åkte hem efter att Klas sprungit ut. Asså man blir ju lite småtaggad på att ta studenten denna fagra dag. Fast helt ärligt vill jag inte ta studenten med bara tjejer, dags för flera killar att börja i min klass (gärna med keps, tandställning och skateboard). Nu ska jag fixa hans sista present, spännande!


Kommentarer
Postat av: Mandie

börja känna desamma med det där med killar i klassen..

2011-06-01 @ 23:16:42
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0