alla vi längtar efter sommaren

Denna söndag har varit som de flesta söndagar. På morgonen åkte mor, jag och bror till Gottsunda och handlade. Sen kollade jag typ på tv och sånt, aptråkigt. Men klockan sex skulle Klas till gymmet så jag skejtade halva vägen dit och åkte hem själv. Människor är så snälla, en liten pojke hälsade på mig, en gubbe likaså när jag åkte förbi, en annan liten pojke log apmycket och när jag gick förbi igen sa han att jag gick fort, haha. Sen kom en tant med sin hund som fick slicka lite på mig. Föresten kom jag på tre saker jag vill göra nästa vecka. Skejta, bada och åka till Stockholm. Så jag smsade Denise och Anna och nu står bara bada kvar på listan. Sen skulle inte en resa till Göteborg sitta helt fel heller. 

create an avatar
Hahah nya grimasen.. ALLA MÅSTE SKRATTA.

Kommentarer
Postat av: frida

hahah du är så söt! Jag saknar dig.

2011-06-15 @ 17:28:37
URL: http://fridaburell.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0