wish you'd come back

Drömde fina drömmar om Fridas gamla klass, min drömkille och Big brother inatt. Den finaste var om min drömkille, har aldrig sett honom förut men eftersom jag drömde om honom lär han vara min drömkille. Det var typ på hans fest och när jag och någon satt ner kom han fram och pratade med mig och så sa han att hans kompis Viktor ville ligga med mig, haha. Kul att jag svarar "är han snygg" till det. Thank God it was a dream. Fast ne. Iallafall så var hans kompis tydligen dum i  huvudet enligt han själv. Sen drömde jag att man kunde köpa typ tio marabou chokladkakor för typ 20 kronor! Så jag åt och åt oh åt choklad hela tiden och köpte åt alla som ville ha. Nu när Denise kommenterade en sak på facebook kom jag på en till sak jag drömde. Borde bara skrivit om snubben asså.

Nästa såhär såg det ut när han uppträdde på festen (hahaha?) och tog tag i min hand. Killen bredvid är Viktor, haha! Dom båda var snyggare i drömmen.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0