så jag kan ge dig hela mig

Glömde nämna att matsalen blev ockuperad igår av snygga småpojkar. Hörde att det var sånna som skulle börja nästa år, det skulle ju inte skada. 95:or är ganska mogna va? Det lär jag märka ikväll när dom slutar nian. HELT SJUKT. Blir annars en ganska hektisk dag. Skippar engelskan så jag kommer klockan tolv och har matteprov (tredje gången gillt?) och sen historia då vi kolla på film. Någon gång innan eller efter ska jag även hinna göra en bildanalys tror jag. Sen ska jag ner på stan en snabbis för att hitta något till imorn, för att sen åka hem, byta om och åka ner till Rasbo. Får se om jag hinner äta, haha.

Åååh, saknar alla så apigt mycket.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0