why you slipped away from me

Om någon vill göra min sommar lite bra så måste ni gå på Allsång på skansen med mig! Inte vilken dag som helst, utan den 5 Juli. Då ska artister såsom Håkan Hellström och Ulrik Munther uppträda. Om ni nu inte tycker om dessa artisterna kan ni följa med för att umgås med mig, kolla på sälar eller nästan synas i tv! Men det ska jag inte behöva oroa mig över, vem tycker inte om dom liksom? Bilden här bredvid är från när jag och Denise var där och kollade på Johan Palm, någon som vet vart han är? I miss you Palmis. Palmis heter förövrigt gosedjuret som jag vann på Grönalund när vi såg honom där. Kaninen på bilden heter Johannes Palm. Jag skrev faktiskt ett inlägg om det skansenbesöket här. Jaja, nu ska ni inte låtsas som att ni glömt vad jag skrev högst upp! Make my summer the best summer ever!

Kommentarer
Postat av: Denisen

ååååh va mysigt! :'o jagvilljagvilljagvill. Och jag TROR att jag har råd. SAVE ME A PLACE!

2011-06-17 @ 21:22:03
URL: http://sodenise.blogg.se/
Postat av: Manddyyy

JAG VILL OCKSÅ JU! pick me! (a)

2011-06-17 @ 22:40:13
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0