you just met somebody new

Äntligen är svenskan klar! Efter Glee ska jag träna till matteprovet jag har imorn. Min mattelärare var arg på mig och sa att jag inte skulla hinna göra båda mina prov, ÅHNEJ vad synd ju. På samhällskunskapen hade vi våran sista sexualkunskapslektion, Adolf, 17 år och Johan, 37 år skulle ha sex. På naturkunskapen satt vi vid facebook, hehe. Samma sak på engelskan och svenskan, då vi inte spelade ett spel på engelskan asså. Innan jag åkte hem ritade jag ju en bild i paint, det ska föreställa Joszan och Denise (som satt bakom oss), Amanda och mig. Nu är det Glee, alldeles perfekt helt enkelt.

Klicka här för mera fula bilder, haha!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0