Your're always my second choice

Asså jag är bäst ibland. Imorse lämnade jag in mitt svenskaarbete innan jag begav mig till bilden och gjorde två bildanalyser, när jag var klar gick jag tillbaka till skåpet för att sen ha matteprov. 16 poäng, WOOPWOOP! Det betyder förövrigt G i matte för min del. Eftersom jag pratade så länge med Torbjörn kom jag precis när Eva-Lena gick så hon hann säga till mig att jag får ett svagt G i historia eftersom min styrka är att skriva och jag har inte lämnat in någon skrivuppgift i historian. Sen kollade jag och de fyra andra klart på filmen. Istället för att åka hem gick jag ner på stan och handlade en klänning, strax ska jag till stan igen. PUH. Coolt att jag klarade det all by myself dessutom.

Skojar inte när jag säger att jag måste ha denna. Hehe. Är aptrött på bilden ok.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0