Jag misstror mig själv och håller ensam hand i hand

Första lektionen pratade vi om individuella val och annat skoj. På matten satt både jag och Amanda helt förtrollade, hihihi. Efter det hade vi en jättenödvändig historia. Blandannat så pratade vi om Justin Bieber (jag sa att han var töntig, måste ju spela med för att få vänner) och kastade godis. Sen lekte jag med två godisar vid namnen Blubb och Blubbelina. ASGULLIGA. Dessutom fick jag bajs av historialäraren. Hon är snäll. Efter det åkte jag ned på stan och var så sjukt kissnödig. Dessutom var det så varmt överallt och jag fick damp över att jag såg så tjock ut i alla jävla plagg. Så när jag kom hem en timme senare än väntat åt jag och sen spinnade jag med mor och syster.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0