jag hade hoppats på något

Detta var mitt schema för dagen igår. Men nu ska jag bara plugga. Denise är nämligen sjuk och då orkar jag inte åka ner på stan flera gånger i onödan. Föresten hade jag planerat att det skulle vara sol idag. Men nejnej, det ska förstås regna. Världelös dag asså. Egentligen skulle jag kunna träna ändå. typ spinna eller nåt. Men det är tveksamt om jag hinner (ska göra en sak som jag inte skrev.. HOPPAS JAG). Kanske lika bra att jag inte tränar eftersom jag rakade benen alldeles för mycket igår så dom blev prickiga. Asäckligt, huhu. Men sen smörjde jag in dom med allt jag kunde hitta så det är inte lika äckligt längre. Nej jag får träna imorn istället. Är upptagen alla andra dagar och ska träna iallafall en gång i veckan. Måste bara få med mig någon, hehe. Om ni redan har tröttnat på detta inlägg bör ni sluta läsa för jag tänkte skriva så långt som bilden är. Annars ser det konstigt ut. Snart ska jag klä på mig riktiga kläder, spännande. Planerade att ha enkla kläder på mig men det behövs ju inte om jag inte ska klä av mig. I provrummet och omkädningsrummet alltså. Eller överhuvudtaget. Men det kanske är lika bra att jag köper träningskläder om jag ska träna imorn. Så har jag det gjort liksom. Dom andra kommer ändå inte hem på ett tag så jag kommer dö av tråkhet.

Kommentarer
Postat av: Denisen

Vi kan köra Fuego Dans imorgon! Klockan 18.30

2011-03-14 @ 17:37:24
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0