I'll do it by myself

Eftersom jag är så dålig på att blogga tänkte jag låta bli att göra det på hela dagen. Men först ska jag skriva att Spotify älskar mig så jag får lyssna på tre timmar mer än vad jag egentligen skulle. Dock är dom värsta rasisterna, bara för att jag la till en osvensk låt i min I ♥ Sweden lista så får jag inte lyssna på den? Det är inte alls så att jag har lyssnat på den fem gånger redan, absolut inte! Skulle aldrig lyssna på finsk musik. Den meningen är endast rolig för dom som brukar lyssna på min "stora" spellista, som innehåller typ tio finska låtar. Men det är bara jag som lyssnar på den satteeh, inte så kul för er.

Haha, kom på att jag har jättedålig musik på denhär listan. Ska försöka att inte skämmas.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0