I must be strong

Utan kamera är det så himla tråkigt att blogga. Jaja, var tillbaka i skolan idag. På kören sjöng vi Tears in heaven och efter att jag kommit hem från Belgien var det min tänkatillbakapåfinastunderochgråtalite-låt. Så jag höll in tårarna för att inte se ut som en idiot. Efter engelskan hade jag klädsömnad. Vi skulle vara sexton och var fyra. Förstod inte vad jag gjorde där, i grundskolan avslutade jag typ ingenting och tyckte att träslöjd var roligare. Synd att man inte går bygg. När den lektionen var över var det musikalkör, det var faktiskt kul trots att låtarna var jättetöntigt översatta, haha!


Kommentarer
Postat av: Denisen

ah jag ba kollar din blogg flera gånger per dag och du ba lägger upp en inlägg, lixom whataafaaack?! :(

2011-11-29 @ 15:08:18
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0