kvällsklagomål

Innan jag tvättade slänge jag alla mina kläder på sängen i tron om att jag skulle städa klart hela rummet. Ångrade mig efteråt när det var dags att sova, så jag slängde in allt igen, haha! Fast först grät jag lite för att ingen gick som jag ville. Imorn har jag matteprov första lektionen, satt och pluggade på det samtisigt som jag gjorde tyskaläxan så det gick ju inte så bra. Efter skolan måste jag köpa galgar och kolla igenom andra sidan av stan lite. Orkar verkligen inte. Plus att min kamera inte blivit bättre så den ska jag lämna in. FAN JAG ORKAR INTE LEVA. Ska testa skjuta mig i huvudet lite. Jaja, får hoppas att mamma kanske kan köpa galgar iallafall, hihi. Nej nu ska jag sova, fattar inte ens varför jag skriver om detta. Ska upp klockan fyra imorn om jag kan. Måste tvätta håret, städa och göra matte innan skolan..

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0