tre utav hundra

Traskade till affären tidigt imorse och köpte hårfärg. Det är en av Denise sysslor, att färga min utväxt. Köpte skitmood som jag har någon slags hatkärlek till, trots att min hårbotten inte riktigt gillar den så är den billig och gör håret ljust och fint. Har haft olika blekningsmedelperioder, här nedan är några andra jag har använt under min blonda livstid.
Syoss frozen peal blonde - Köpte den mest när den var ny, kommer inte ihåg hur bra den var men det var inte dålig iallafall. Tror att den är ganska billig, typ 60 kronor. Vet inte riktigt varför jag inte köper den längre, haha.

Schwarzkopf blonde L++ extreme strong -
Tyckte om denhär jättemycket tills jag såg att den var till för brunetter som ville bli blonda. Men L+ är bra den med och jag tror att blondiner kan ha den. Den kostar kanske 90 kronor.

Soyance 12.1 extra ljus askblond
- Åh, världes bästa!! Köpte den första gången på City gross tror jag för att det var extrapris och nu är det min favorit. Den kostar 70 eller 80 kronor så när jag har dålig ekonomi köper jag mood istället, eftersom den kostar typ 50. Men annars köper jag alltid denhär, just nu iallafall. Den går att köpa typ överallt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ger soyance varm eller kall ton? Blir det liksom platina blont? :) jag vill ha en varm ton men inget gult, måste färga utväxten. Kram

Svar: Oj, nu var det ju ett tag sen jag använde den men färgade utväxten med den när jag var platinablond så gissar på att den är rätt kall :)
Frida

2015-02-03 @ 07:25:16



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0