come again another day

Mina tisdagar har förlängts med två timmar. Först är det tyska på morgonen, var ensam där idag. Känns som en typisk sak att hända mig, jag är den enda som duker upp på lektionen. Men det var ganska kul faktiskt. På idrotten kollade vi när Paulo Roberto blev tjock. De två lektionerna efter var jag arg. Helt plötsligt var det någon slags comviquppror mog mig?! Trots att jag tycker om er väldigt mycket kommer jag aldrig någonsin att skaffa comviq. Om ni inte accepterar det bryter jag kontakten med er, haha! Jaja, sista lektionen skulle jag ha matte men eftersom lektionen hade pågått i en halvtimme och vi inte hittade klassrummet åkte jag hem. Efter att jag stått i regnet i hundra år alltså.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0