I said move over once, move over twice

Grattis storebror på födelsedagen!! På Historian fick vi tillbaka Geografiproven, om jag gör om och gör rätt på G-delen kommer jag få VG! Till lunch blev det Måltidensdag, kan ju inte påstå att kebab och potatismos fukar bra ihop men glassen var god! Efter den glassiga rasten hade jag ensemble. Jag och Yvonne var dom enda sångarna så det blev blandannat en duett då vi skulle stå mittemot varandra och sjunga! Det blev typ "I'm walking motherfucker!!" och "what'cha gonna do when your well runs dry, are you gonna run right off and cry" fast i denna melodin. Nästan. I slutet av lektionen gick brandalarmet så vi spanade in dansarna, haha! Innan tyskan hade jag rast så jag gick till idrotten där Malin och Sofia var. Tydligen skulle Malin ha försvargrej med 40 bygg och fordon snubbar och hon vägrade?! En av snubbarna är numera min nya villnypaikindernaoffer. När jag kom hem hade vi besök av Hanna och Tove, mysigt!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0