sju kilo eller iallafall fem

Skriver i min motionsdagbok till idrotten. Den första veckan gick jag ner på stan tre gånger, vet inte om det kallas träning men jag skrev det som "powerwalk". Annars står det bara "idrott" eller "dansaudition". Läste massor av viktminskningsbloggar igår, dom hade gått ner typ tio kilo på en tre månader. Jag har gått upp ungefär fem kilo sen jag började gymnasiet och under sommarlovet fick jag bristningar. Det som är mest jobbigt är dock att jag bara har det på ena låret? Är den andra smalare eller? Trots det går jag runt i shorts, inte så konstigt eftersom jag inte kan ha jeans. Iallafall inte de jag kunde ha förra sommaren. Sen är det ju fint väder oxå, annars skulle jag väl ha mjukisbyxor eller nåt, haha. Det jag vill komma fram till är att jag vill börja träna. Alla i min familj tränar och håller sig i form, alla förutom jag. Jag får ofta förfrågan om att följa med men antingen så är jag så jäkla trött eller så är det något annat. Skulle vilja gå till friskis iallafall en gång i veckan med någon. Gärna olika människor. Annars kan någon betala en laserbehandling så jag får bort bristningarna och sen ett fettsugning. Tack på förhand. Nä okej, men det känns som att allt skulle gå lättare om det fanns någon som oxå vill träna av olika anledningar. Behöver motivation till motion.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kom igen nu Frida. Alla här hemma vill ju träna med dig. Det är bara att hänga på, tillfällen finns hela tiden. Alltid är det någon av oss som hänger på Friskis.

2011-10-04 @ 14:26:37



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0