oful och okul

Letar efter fula bilder på mig själv och försöker komma på tre roliga saker om mig. Tog några fula bilder för ett tag sen men dom blev inte tillräckligt fula. Hittar dock massvis med fula bilder på mina kompisar så jag antar att alla andra har apfula bilder på mig, haha! Att komma på tre saker är skitsvårt, finns typ inget kul att veta om mig. Skulle vara mycket häftigare om jag typ föddes med en arm, hade sett Eric Saade naken eller kunde kissa stående. Haha, jag kommer bara på roliga saker om alla andra som jag hoppas dom skriver. Jaja, får klura lite på det och hoppas att den jävla mappen kan öppa sig så jag kan kolla på fula bilder. En och en halvtimme har jag på mig, älskar att inte vara ute i tid.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0